Klientu apkalpošana

Kā mēs varam jums palīdzēt?

Jūsu biežāk uzdotie jautājumi:

Ja jūs veicat pasūtījumu pirms plkst. 12.00 (darba dienās), tas tiks nosūtīts tajā pašā dienā. 95% no mūsu sūtījumiem tiek piegādāti 2 darba dienu laikā. Jūs saņemsiet sūtījuma apstiprinājumu pa e-pastu, tiklīdz jūsu pasūtījums būs atstājis mūsu noliktavu.

Nē. Visi mūsu sūtījumi tiek nosūtīti diskretās brūnās kastēs bez logotipiem ārpusē. Uz iepakojuma vai sūtījuma etiķetes nav uzrakstīts Woo Me, bet gan Purefun Logistics.

Jūs varat izsekot savu paketi, izmantojot izsekošanas saiti, kas iekļauta sūtījuma apstiprinājuma e-pastā. Mēs vienmēr nosūtām jums apstiprinājuma e-pastu, kad pakete atstāj mūsu noliktavu. Ja jūs nevarat atrast e-pastu, lūdzu, pārbaudiet savu surogātpasta mapi.

Ja tas ir akumulatora darbināms produkts, vispirms pārbaudiet akumulatorus. Nomainiet tos un pārbaudiet, vai kaut kas mainās (ir ļoti izplatīti gadījumi, kad tiek izmantoti "vecie" vai vāji akumulatori, kas neļauj vibratoram darboties pareizi). Arī pārliecinieties, ka akumulatori ir ievietoti pareizi. Parasti ir + zīme. Ja tā nav, jūs varat mēģināt pielāgot akumulatoru virzienu. Mēs arī iesakām izņemt akumulatorus, kad esat izmantojis produktu, lai gan akumulatori, gan produkts kalpotu ilgāk.

Kā mūsu klients jums vienmēr ir 30 dienu atgriešanas un atteikuma tiesības. Lai mēs varētu pieņemt jūsu atgriešanu, produktam nedrīkst būt izmantots, un iepakojums/iepakojums nedrīkst būt atvērts. Protams, ir iespējams atgriezt tikai atsevišķus produktus no jūsu pasūtījuma vai visu pasūtījumu.

Jūs varat lasīt vairāk par to, kā veikt atgriešanu šeit

Jā, visi produkti interneta veikalā ir pieejami mūsu noliktavā, lai mēs varētu ātri un efektīvi nosūtīt jūsu pasūtījumu.