Atgriešana un sūdzības
Viss, kas jums jāzina par pasūtījuma atgriešanu.
Jūsu biežāk uzdotie jautājumi:
Kā mūsu klientam jums vienmēr ir 14 dienu atgriešanas un atteikuma tiesības. Lai uzsāktu atgriešanu, jums jāaizpilda kontaktforma šeit
Lai mēs varētu pieņemt jūsu atgriešanu, produkts nedrīkst būt lietots, un iepakojums/plomba nedrīkst būt atvērta vai bojāta. Protams, ir iespējams atgriezt atsevišķus produktus no jūsu pasūtījuma vai visu pasūtījumu.
Tiklīdz mēs esam saņēmuši jūsu e-pastu, mēs nosūtīsim jums atgriešanas etiķeti e-pastā. Jūs varat to izdrukāt, pielīmēt uz pakas un nodot tuvākajā DHL centrā.
Atgriešanas nosacījumi:
- Precei jābūt nelietotai un iepakojums un jebkuras plombas nedrīkst būt atvērtas vai bojātas.
- Atgriešanas izmaksas ir 6,5 EUR un šī summa tiks atskaitīta no pirkuma summas, izmantojot Klarna.
- Klienta atbildība ir nodrošināt, ka sūtījums nonāk pie mums. Tādēļ mēs lūdzam jūs sazināties ar mums. Par summu 6,5 EUR mēs nosūtīsim jums atgriešanas etiķeti, kuru var izsekot visā sūtīšanas procesā.
- Atgrieztās preces netiek pieņemtas, ja iepakojums vai plombas ir atvērtas vai bojātas.
Ja jums ir bijusi neveiksme un jūsu produkts ir defekts, jums jāsūta sūdzība. Lai to izdarītu, jums jāaizpilda kontaktforma šeit
Aprakstiet problēmu/defektu pēc iespējas detalizētāk. Ja mēs nevaram atrisināt problēmu attālināti, mēs parasti ņemsim produktu atpakaļ pārbaudei.
Mēs apstrādājam atmaksas nepārtraukti.
Ja jau esat veicis maksājumu, jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu, tiklīdz būsim saņēmuši un apstiprinājuši jūsu atgriešanu. Atmaksa tiks veikta uz to pašu maksājuma metodi, ko izmantojāt.
Ja maksājums vēl nav veikts, pasūtījums tiks atcelts un maksājuma saistības dzēstas, tiklīdz atgriešana tiks apstiprināta.