Tirdzniecības noteikumi 


Šie noteikumi attiecas uz tevi, kā pasūtītāju (klients), un uz mums, kā pārdevēju (uzņēmums).

woome.lv / Doggie.se Europe, orgnr 559369-8995 (Adrese Mossvägen 10, 314 41 Torup)

Pirkuma informācija

Ja tev ir mazāk par 18 gadiem, tev ir nepieciešama aizbildņa atļauja, lai veiktu pasūtījumu pie mums. Iepērkoties internetā, spēkā stājas Pirkuma likums un Patērētāju līguma likums. Par visiem krāpšanas mēģinājumiem tiks ziņots policijai. Mēs paturam tiesības atcelt pirkumu, ja ir aizdomas par krāpšanu.

 

Pasūtījuma apstiprinājums

Pasūtījuma apstiprinājums tiks nosūtīts pa e-pastu, kad jūs būsiet pabeidzis savu pasūtījumu. Tur atradīsiet informāciju par to, ko esat iegādājies, ar cenām un piegādes izmaksām, un, ja jūsu pasūtījums satur pasūtījuma preces, jūs saņemsiet aptuveno piegādes laiku sūtījumam (1-2 darba dienas). Mēs arī nosūtīsim ziņu, kad prece tiks nosūtīta no mūsu noliktavas, ar informāciju par gaidāmo piegādes datumu un, iespējams, pakas ID Instabox, Postnord, Bring.

Cenas

Cenas ir norādītas Dānijas kronās. PVN ir iekļauts visās precēs 25% apmērā. Visas cenas mājaslapā tiek uzrādītas, iekļaujot PVN.

Maksājums

PayPal un maksājumi ar karti

Maksājumi ar PayPal un karti padara iepirkšanos internetā ērtu, elastīgu un drošu. Vienkārši izvēlieties sev vēlamo maksājuma veidu – PayPal vai bankas karti – un veiciet apmaksu. Nauda tiks iekasēta no jūsu konta tikai tad, kad pasūtījums būs apstrādāts un nosūtīts.

Piegāde & Transportēšana

Piegādes iespējas

Mēs sadarbojamies ar DHL, lai nodrošinātu labāko piegādi. Parastais piegādes laiks precēm, kas ir noliktavā, ir 2-4 darba dienas, no brīža, kad mēs esam saņēmuši jūsu pasūtījumu. Pasūtījumi, kas veikti pirms plkst. 15:00, tiks nosūtīti no mums tajā pašā dienā!

Piegādes metode

Mēs nosūtām mūsu pakas ar jūsu izvēlēto kurjeru. Kad jūs ievadīsiet savu mobilā tālruņa numuru attiecīgajā laukā, jūs automātiski saņemsiet SMS, kad paka ir ieradusies tuvākajā izsniegšanas vietā. Paka tiks piegādāta vietējā pasta nodaļā, ja vien jūs neesat izvēlējies mājas piegādi.

Neizņemtās pakas

Ja paka netiks izņemta noteiktajā laikā, tiks iekasēti 15 eur, lai segtu mūsu apstrādes izmaksas, kad mēs saņemsim atgriešanu.

Pretenzijas & Atteikuma tiesības

Atteikuma tiesības

Kā privātpersonai jums ir 14 dienu atteikuma tiesības, kad iepērkaties pie mums. Atteikšanās termiņš beidzas 14 dienas pēc dienas, kad jūs esat saņēmuši preci. Ja jūs esi pasūtījuši vairākas dažādas preces vienā pasūtījumā, bet tās tiek piegādātas atsevišķi, termiņš sākas no dienas, kad jūs saņemat pēdējo preci. Ja pasūtījums sastāv no vairākām partijām vai daļām, atteikšanās termiņš beidzas 14 dienas pēc dienas, kad jūs saņemat pēdējo partiju vai pēdējo daļu. Termiņš nozīmē, ka jums ir 14 dienas no saņemšanas, lai paziņotu mums, ka vēlaties atteikties no sava pirkuma. Jūs nevar atteikties no pirkuma, vienkārši atsakoties pieņemt preci, neinformējot mūs par to.

Atvērtā pirkuma un atgriešanas noteikumi

  • Jūs saņemsiet atgriešanas etiķeti uz savu e-pasta adresi (atgriešanas izmaksas 6,9 eur).
  • Iepakotu preču piegāde, kas veselības aizsardzības vai higiēnas iemeslu dēļ nav piemērotas atgriešanai, un kuras iepakojums ir bojāts pēc piegādes.
  • Produktu nedrīkst izmantot pirms atgriešanas

Nauda tiks atgriezta, kad atgriešanas sūtījums būs apstrādāts un apstiprināts. Izmaiņas rēķinā veic Klarna.

Lūdzu, ņem vērā, ka tirgotāji un uzņēmumi nav segti ar atvērtā pirkuma, atgriešanas un maiņas tiesībām.

Pretenzijas

Iepērkoties pie mums kā privātpersonai, spēkā stājas pirkuma likuma noteikumi par preču iegādi. Tas nozīmē, ka jums ir pretenzijas tiesības 24 mēnešus.

Ja jūsu pretenzija ir pamatota, tas nozīmē, ka jūs varat vai nu saņemt citu preci, naudas atmaksu vai cenas samazinājumu, atkarībā no konkrētās situācijas.

Jums ir jāizsaka pretenzija "saprātīgā laikā". Ja pretenzija ir pamatota, mēs atmaksāsim piegādes izmaksas.

DAŽĀDI

Drošība un klientu datu apstrāde/Personas datu politika

Veicot pasūtījumu pie mums, jūs sniedz mums savus personas datus, piemēram, vārdu, adresi un tālruņa numuru. Mēs reģistrējam un nododam tos personas datus, kas ir nepieciešami, lai piegādātu preci jums.

Reģistrācijas un pasūtījuma veikšanas procesā jūs piekrītat, ka mēs glabājam un izmantojam jūsu informāciju mūsu uzņēmumā, lai pabeigtu mūsu darbības attiecībā uz jums kā klientu. Mēs dokumentējam saziņu ar jums, lai sniegtu pakalpojumu, ko jūs no mums sagaidāt. Ja jūs vēlies saņemt mūsu jaunumu vēstuli, mēs nosūtīsim jums informāciju un produktu piedāvājumus pa e-pastu vai SMS. To var viegli atcelt, izmantojot attiecīgo jaunumu vēstuli vai sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas servisu.

Personas dati tiek reģistrēti pie woome.lv (Doggie.se Europe) un tiek glabāti piecus gadus, pēc tam dati tiek dzēsti.

Mēs arī sadarbojamies ar vairākiem citiem uzņēmumiem, kas glabā un apstrādā datus. Uzņēmumi apstrādā informāciju tikai mūsu vārdā un nedrīkst to izmantot saviem mērķiem.

Saskaņā ar Datu aizsardzības likumu jums ir tiesības saņemt informāciju par to, kāda informācija ir reģistrēta par jums. Ja tā ir nepareiza, nepilnīga vai neatbilstoša, jūs varat pieprasīt, lai informācija tiktu labota vai dzēsta. Tas var būt, piemēram, ja jūsu dati vairs nav nepieciešami attiecībā uz mērķi, kādam mēs tos izmantojām. Jūs varat arī sazināties ar mums, ja uzskatāt, ka jūsu personas dati tiek apstrādāti pretēji likumam.

Ja rodas strīdi

Ja jūs kā patērētājs vēlies sniegt sūdzību par savu pirkumu, sazinieties ar klientu apkalpošanu.