Pasūtīšana

Viss par pasūtīšanas procesu 

Jūsu biežāk uzdotie jautājumi: 

Dažreiz var gadīties, ka pasūtījuma apstiprinājums tiek klasificēts kā surogātpasts. Lūdzu, pārbaudiet, vai tas nav nonācis jūsu surogātpasta mapē.

Ja joprojām nevarat to atrast, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs nosūtīsim jums jaunu apstiprinājumu. Iespējams, ka ir kļūda e-pasta adresē.

Izmaiņas un atcelšanas var veikt tikai uz pasūtījumiem, kas vēl nav iepakoti mūsu noliktavā. jo mēs apstrādājam pasūtījumus nepārtraukti un ātrā loģistikas procesā, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, ja vēlaties veikt izmaiņas vai atcelt pasūtījumu.

Mēs nosūtīsim jums nosūtīšanas apstiprinājumu pa e-pastu, tiklīdz esam nosūtījuši jūsu pasūtījumu.

Ja jūsu pasūtījums jau ir nosūtīts, lūdzu, paņemiet to un atgrieziet mums. Informāciju par atgriešanu var atrast šeit.

Sazinieties ar mums tik ātri, cik iespējams, tiklīdz pamanāt kļūdu. Ja mēs jau esam jau esam apstrādājuši vai nosūtījuši jūsu pasūtījumu, diemžēl mēs nevarēsim veikt izmaiņas.

Visi pasūtījumi tiek nosūtīti diskrētās brūnās kastēs.

Uz kastes vai sūtījuma etiķetes nav uzrakstīts Woo Me, un nav norādīts pakas saturs. pakas saturs.

Piegāde vienmēr notiek uz pasta nodaļu.

Ja jūs pasūtāt pirms plkst. 12:00, jūsu pasūtījums tiks nosūtīts tajā pašā dienā (darba dienās), un jūs saņemsiet savu paketi. Jūs parasti saņemat savu paketi 2-4 darba dienu laikā. Nosūtīšanas apstiprinājums tiks nosūtīts pa e-pastu, tiklīdz pasūtījums atstās mūsu noliktavu.

Woo Me bieži rīko daudz kampaņu ar dažādiem ietekmētājiem, kur mēs piedāvājam atlaides kodus - tāpēc turiet acis vaļā!