Grozs
✓ Diskrēti iepakojumi ✓ Zemas cenas


PIRKUMA NOTEIKUMI

Šie nosacījumi ir spēkā starp tevi kā klientu un mums kā pārdevēju (BM I Växjö AB, reģistrācijas numurs 559369-8995).

VISPĀRĪGI

Pirkuma informācija
Ja esi jaunāks par 18 gadiem, tev ir jābūt aizbildņa atļaujai, lai pasūtītu no mums. Iepērkoties internetā, tiek piemērots Patērētāju pirkuma un distances līgumu likums.
BM I Växjö AB patur tiesības veikt izmaiņas sortimentā. Mēs paturam tiesības uz preču galīgo pārdošanu. Par visiem krāpšanas mēģinājumiem ziņots policijai. Mēs paturam tiesības atcelt pirkumu, ja ir aizdomas par krāpšanu.
Pasūtījuma apstiprinājums
Kad esi veicis pasūtījumu, uz e-pastu tiek nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums. Tur tu varēsi atrast informāciju par pasūtījuma saturu. Ja pasūtījumā kaut kas nav kārtībā, nekavējoties sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Mēs arī nosūtām ziņu, kad prece ir nosūtīta no mūsu noliktavas (piegādes apstiprinājums), ar informāciju par piegādi un, iespējams, pakas numuru pasta nodaļā.
Cenas
Mūsu cenas ir norādītas Zviedrijas kronās. PVN ir iekļauts visām precēm 21%, visas cenas vietnē ir norādītas ar PVN.
Mēs paturam tiesības mainīt cenas bez brīdinājuma par iespējamām nepareizām cenām. Tu vienmēr maksā cenu, kas norādīta, veicot pasūtījumu, ja iegādājes preci par nepareizu cenu, tev tiks paziņots un tu atgūsit naudu.
Atlikums noliktavā
Atlikums noliktavā mūsu sistēmās tiek atjauninās katru dienu. Mēs paturam tiesības uz krājumu atšķirībām.

Piegādes

Bojājumi transportējot
Par bojātiem iepakojumiem tiek ziņots tieši pārvadātājam, svarīgi ir saglabāt visu iepakojumu, nevajadzētu izpirkt paku, kas izskatās bojāta.
Piegādes
Ja pasūtīsi pirms 12:00, tavs pasūtījums tiks izsūtīts tajā pašā dienā (darbadienās). Kad paciņa atstās mūsu noliktavu, tu uz e-pastu saņemsi apstiprinājumu.
Tu vari sekot līdzi sūtījumam izsekošanas linkā, ko saņemsi e-pastā. Mēs nosūtīsim izsūtīšanas apstiprinājumu, kad paciņa pametīs mūsu noliktavu. Pārbaudi sava e-pasta spam mapīti, ja nevari to atrast.
Mēs savas paciņas piegādājam ar Smartpost/DHL.

ATGRIEŠANA UN SŪDZĪBAS

Garantija
Visām precēm sniedzam 12 mēnešu garantiju, garantija attiecas uz ražošanas defektiem/rūpnīcas defektiem un materiālu defektiem.
Maiņa
Preces nemainām, lieta tiek traktēta kā atgriešana un pēc tam ir jāveic jauns pirkums.
Sūdzība
Ja saņemtajai precei ir kāds trūkums, jums pēc iespējas ātrāk jāsazinās ar mums, lai vienotos par atgriešanu, sūdzību gadījumā BM I Växjö AB apmaksā atgriešanas sūtījumu.
UZMANĪBU! Mēs nepieņemam sūdzības, ja vien neesat ar mums sazinājies pirms preces nosūtīšanas atpakaļ.
Strīdu gadījumā mediācijas lietās mēs ievērojam Eiropas Patērētāju centram Latvijā ieteikumus.
Ja tava paciņa paliks pie aģenta, un tu to nepaņemsi, to atsūtīs mums atpakaļ kā nepiegādātu paciņu. Pēc tam jums būs jāsamaksā 20€ par paciņas sūtīšanu atpakaļ.

Force majeure

BM I Växjö AB nav atbildīgs par kavējumiem, ko izraisījuši apstākļi, kurus BM I Växjö AB nevar ietekmēt, piemēram, vispārējs darba konflikts, karš, ugunsgrēks, zibens, teroristu uzbrukums, mainīti iestāžu noteikumi, tehniskas problēmas, kļūdas elektrībā/telekomunikācijās. /datu savienojumi vai cita komunikācija un pakalpojumu kļūme vai kavēšanās no apakšuzņēmēja šeit norādīto apstākļu dēļ. Šie apstākļi ir pamats atbrīvojumam, kas nozīmē atbrīvojumu no zaudējumu atlīdzības un citiem sodiem. Ja rodas šāda situācija, BM I Växjö AB jūs informēs daļēji pašreizējās situācijas laika sākumā un daļēji beigās. Ja apstāklis ilgst vairāk nekā divus mēnešus, gan tev, gan BM I Växjö AB ir tiesības nekavējoties atcelt pirkumu.

Izamiņas noteikumos

BM I Växjö AB patur tiesības jebkurā laikā veikt izmaiņas Noteikumos un nosacījumos. Jebkādas izmaiņas Noteikumos tiks publicētas tīmekļa vietnē. Izmaiņas tiek piemērotas no brīža, kad esat piekritis Noteikumiem (saistībā ar jaunu pirkumu vai vietnes apmeklējuma laikā). Tomēr BM I Växjö AB iesaka regulāri saņemt informāciju par tīmekļa vietni, lai būtu informēts par visām Noteikumu un nosacījumu izmaiņām.

Pirkuma līguma noslēgšana

Pirkuma līgums tiek noslēgts tikai tad, kad Woo Me apstiprina tavu pasūtījumu un kad esi saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu no mums pa e-pastu. Mēs ļoti iesakām saglabāt šo pasūtījuma apstiprinājumu gadījumam, ja tu sazinātos ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Tu vari atcelt savu pasūtījumu, līdz to apstiprina Woo Me. Ja pasūtījums tiek atcelts, mēs atmaksāsim visus tavus veiktos maksājumus vai maksājumus, ko tavā vārdā veicis kredītkartes/debetkaršu uzņēmums saistībā ar pasūtījumu.
Klauzulu derīgums
Ja viens vai vairāki šī Līguma noteikumi ir spēkā neesoši vai tos padarījusi par spēkā neesošiem kāda tiesa vai uzraudzības iestāde, tas neietekmē pārējo šī līguma noteikumu spēkā esamību.